sobota, 1 czerwca 2013

Spalamy ! 1000 kcal w 1.5 godziny :)

Witajcie Kochani :) 
Dzisiaj jestem po nieco ekstremalnej formie ćwiczeń :)
1.5 godziny Bootcampu w parku , podczas ulewy , wśród trawy i błota... prawdziwy obóz przetrwania :)

Dla Was mam zestaw ćwiczeń , który pozwoli spalić 1000 kcal w ciągu 1.5 godziny. Pamiętajcie jednak, że początkujący zrobi mniej powtórzeń , a osoba zaawansowana z pewnością dużo więcej - tak więc każdy ma swoją definicję ' 100 % swoich możliwości ' , które musicie wykorzystać by osiągnąć deficyt 1000 kcal.

 Dla mnie ogromnym plusem jest ikona , która pokazuje następne ćwiczenie podczas , gdy nie skończyliśmy jeszcze poprzedniego .  Osobiście wolę wyłączyć dźwięk i włączyć sobie własną muzykę, która bardzo mnie motywuje :)

Wykorzystacie moją propozycję ? Jeśli tak - powodzenia ! <3

Buziaki . K :*

1 komentarz:

  1. Spalanie nie ejst mi wgl potrzebne, przede wszystkim chce miec miesnie fajne, dlatego wole cwiczenia z Mel B albo trening Skalpel Ewy Chodakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń