niedziela, 14 kwietnia 2013

Free time!

Hej Hej!
Jak spędzacie niedzielne popołudnie? Aktywnie? 
Ja znów zaczęłam dzień od porannego joggingu z psem, wygląda na to, że (nie zapeszając!) wiosna przyszła na dobre-nawet nie macie pojęcia jak bardzo mnie to cieszy! ;) Nareszcie moje kochane słoneczko wita mnie codziennie rano, od razu mam więcej energii, ciągle się śmieje, tańczę i śpiewam!

Dzisiejszy obiad to "Bar Sałatkowy" w Pizza Hut:

Musze przyznać, że zgrzeszyłam trochę z ilością, ale uwielbiam jeździć na sałatki do Pizzy Hut, bo mam wszystko gotowe, pokrojone, nakładam co chce i jem! Oczywiście sos jogurtowy ;)

Moja część prezentacji na studia skończona, więc z czystym sumieniem udaję sie na orbitreka ;) Jedna z przyjemniejszych części dnia właśnie się zaczyna!
40 minut kręcenia + Victoria Secret ABS Workout by Cassey (moje ulubione ćwiczenia)!

Ćwiczymy! Kto ze mną?

10 komentarzy:

  1. fajne ! ja ćwiczę z Mel B :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sama sobie układam ćwiczenia, trochę podpatrywałam u Ewki i u Mel B i muszę powiedzieć, że działają cuda :D Narobiłaś mi ochoty na taka sałatkę :D
    Poza tym, Ty też masz ślicznego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodzę na siłownię i basen, choć czasem ćwiczę z Ewą Chodakowską ;) PS. Super masz pieska. Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłownie się chyba nigdy już nie skuszę a na basenie mogłabym zamieszkać ;D jest śliczny i kochany, ale byłby cudem świata gdyby się tak nie lenił! ;p

      Usuń
  4. a ja lubię sałatki w north fish :D Powodzenia z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. właśnie chciałam dzisiaj wypróbować te ćwiczenia, skoro polecasz tym bardziej się skuszę ;)

      Usuń
    2. Jak najbardziej polecam! Dziewczyna ma niesamowita energię, ćwiczenia wcale nie sa takie proste i czuje cały brzuch ale są szybkie i fajnie sie je wykonuje ;)) Daj znać jak poszło!

      Usuń
  6. a ja cwiczę z Ewą Chodakowską i bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha widze tutaj propozycje Ewy Chodakowskiej, ja powinnam zacząć z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń