piątek, 3 maja 2013

Kanapki na słodko - czyli śniadanie zdrowe i kolorowe ! :)

Dzień dobry Kochani !

Dzisiaj kolejna opcja śniadaniowa. Pochwalicie się w komentarzach Waszymi propozycjami ? :)
Ja podsyłam Wam  moje dzisiejsze śniadanko - może zagości u Was w najbliższych dniach ? :)

Kanapki z serkiem wiejskim i owocami - czyli kolorowa bomba witamin i smaku!

Ja akurat miałam bułkę pełnoziarnistą z ziarnami dyni. Dodałam serek wiejski , skrojoną połówkę banana i jedno kiwi, a do smaku dodałam rozgniecione, mrożone maliny (bez żadnych dodatków typu cukier) .
Do tego świeżo wyciskany sok z pomarańczy i moje ukochane latte na mleku 0,5% bez cukru - nie potrafię sobie go odmówić w takie leniwe poranki jak dziś :)




Buziaki, K :* 

3 komentarze:

  1. ja ostatnio praktycznie na raz wypiłam 0.5 litra soku z wyciskanych pomaranczy :D uwielbiam je :D takie kanapeczki też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować. Wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń