sobota, 20 kwietnia 2013

Coś innego: Odżywka Eveline 8w1

Witajcie!
Ponieważ nie zamierzam być monotematyczna, no bo w końcu nie tylko wokół sportu kręci się świat, postanowiłam dzisiaj przyjść do Was z recenzją odżywki do paznokci, która uratowała wygląd moich ;)

Wiemy doskonale nie od dziś, że dłonie są wizytówką kobiety ;) Muszą być zadbane, skóra gładka, nawilżona a paznokcie zdrowe i eleganckie, dobrze spiłowane i ewentualnie starannie pomalowane.
Ja niestety od zawsze miałam z nimi problem. Były miękkie, bardzo słabe i łamliwe oraz co najgorsza, nieustannie się rozdwajały.
Próbowałam wielu metod, domowych i sklepowych. Wcierałam cytrynę, robiłam oliwkowe kąpiele, stosowałam kremy do rąk i paznokci, mnóstwo odżywek. Dotarłam nawet do nie najtańszej Sally Hansen (taka fioletowa buteleczka, dałam za nią wtedy około 40zł), która okazała się porażką. Stosowałam według zaleceń, a ona mi zgęstniała i na pomalowanych paznkociach wyskakiwało mnóstwo pęcherzyków powietrza... Nic mi nie pomogła.
Poszłam na studia i koleżanka poleciła mi Eveline 8w1. Pomyślałam: "Kolejne pieniądze w błoto." Ale ponieważ nie była droga (około 10zł) postanowiłam ja kupić.
Efekty: mniejsza łamliwość paznokci, przestały się rozdwajać, są mocniejsze, szybciej rosną ;)
Zalety: Wspaniałe efekty stosowania. Dodatkowo, odżywka stosowana jako bazę pod lakier przedłuża jego trwałość na paznokciach i sprawia, że w przypadku lakierów o słabej pigmentacji wystarczy jedna warstwa (przynajmniej u mnie) by osiągnąć zamierzony wygląd i kolor płytki.
Wady: Zawiera Formaldehyd, który może powodować przy dłuższym stosowaniu problemu, jednak ja kończę już pierwsze opakowanie, drugie zakupione, nie odczuwam żadnych efektów ubocznych, same plusy ;)
 Osobiście jak najbardziej polecam wypróbowanie tej odżywki wszystkim z problemami słabym, łamliwych i rozdwajających się pazurków ;)


8 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award , więcej u mnie :)
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie wierzę w te odżywki :P ale to dlatego bo nigdy ich nie testowałam na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzyłam, bo mialam ich tysiące i żadna nie pomogła-ta jest pierwszą, ktora mi pomogła i jedyną jaką już bede używać ;)

      Usuń
  3. Mam parę produktów z tej firmy! ^^ Obserwuję i liczę na to samo !

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając to myślałam że jest tu mowa o moich paznokciach._. kruche rozdwajające się łamliwe. Koszmar, istny koszmar, wypróbowałam tyle odżywek i nic nie pomogło, wypróbuje tą wspomnianą powyżej i się zobaczy czy to się sprawdzi:)Świetny blog, obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyną wadą jest to, że wysusza skórki :/ Ale mimo to polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. moim paznokciom tez pomogła! Jak najbardziej godna polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń