niedziela, 21 kwietnia 2013

Pojedynek z lenistwem + fotorelacja.

Hej Hej!
Zaliczacie miniony tydzień do udanych?
Słońce pięknie nam świeciło, praktycznie zamiast wiosny od razu zrobiło się lato. Same plusy.
Czy teraz zacznie się dobry czas? Czy długo wyczekiwane lato przyniesie lepsze dni?
Zobaczymy! Jestem pozytywnie nastawiona i wierzę, że będzie dobrze.
Przedstawiam Wam mój nowy projekt:
Co tydzień w niedzielę będę podsumowywać swoje starania w walce z moimi wadami. Zapraszam Was również do zabawy! Ma to na celu zmobilizować mnie (i mam nadzieję, że również Was) do pracy nad sobą i zmiany rzeczy, których w sobie nie lubimy albo które wymagają dopracowania.
Zaczyna się nowy tydzień więc postanowiłam wyzwać na pojedynek moje lenistwo!  
 Przyłączysz się? ;)
A na zakończenie mam dla Was swego rodzaju podsumowanie weekendu, jednak postanowiłam zrobić to w formie graficznej, czyli fotorelacja ;) Zapraszam ;)



 Buziaczki i miłej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. Swietna fotorelacja :) dziekuje za komentarz. chetnie dodae takze do obserowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie i ślicznie piszesz w zeszycie :D
    po za tym to powodzenia w walce z lenistwem ;p ja już próbowałam, ale mi się nie udałó :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny lakier na paznokciach! :)) i te buty z deezee też mi się podobają;d pozdrawiam, moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja :) A projekt ciekawy. Mi też się przyda wyzwanie lenistwa na pojedynek :)

    OdpowiedzUsuń