poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Mega pozytywna współpraca!

Witam Was bardzo ciepło!
Piękny dzień, słoneczko świeci, a ja pół dnia siedziałam na uczelni... No ale zaraz to nadrobię spacerem ;) 
Dzisiaj przychodze do Was z nowa myslą i nową mega pozytywną wiadomością!
Będzie współpraca ;D
Motylim Bełkotem zainteresowała sie moja koleżanka ze studiów, która dostarczy Wam dużo motywacji i pomysłów do pracy nad swoim ciałem ;) W końcu sezon BIKINI coraz bliżej! Trzeba sie ostro brać do pracy ;)
Zagości u nas (mam nadzieje, że na stałe) Kinga, znana również jako Kicia, ale to już ona sama się przedstawi ;) Dzisiaj jedynie zdam Wam relację, że rano zaliczyłam 2 km na basenie i rozpiera mnie energia!


Słowem wstępu , Kinga to właśnie ja ! :) Zarażana co dzień optymizmem płynącym od ludzi, którzy mnie otaczają , mam ogromną przyjemność i możliwość razem z Agą dzielić się z Wami naszymi doświadczeniami, przeżyciami i wiedzą. Tematy związane z dietetyką i wszelako pojętym sportem to dla mnie coś, czym interesuję się już od dawna, czymś co nieustannie dostarcza mi tej ogromnej dawki endorfin i to właśnie tym chcemy zarazić WAS :) Pasją, która przekłada się nie tylko na naszą sylwetkę, ale na sposób myślenia i podejście do życia !

W planach mam włączenie do codziennej aktywności treningów Ewy Chodakowskiej z jej autorskiego programu :) Moim zadaniem na blogu będzie przybliżenie Wam tematu siłowni, od której ja jestem uzależniona , a do której będę starała się przekonać Agę :D
A co poza tym ?


Pokażemy razem, że nie warto stosować drakońskich diet, aby przez jeden letni sezon odsłonić trochę idealnego ciała, po czym wrócić do starych nawyków.
Bo czy nie chcemy być idealne przez cały rok, czuć się dobrze w swoim ciele i mieć świadomość, że nasze ono baaardzo nam dziękuje za to co dla niego (i dla siebie!) robimy  ?

Z racji tego , że to mój pierwszy post pokażę Wam na przykładzie mojego jadłospisu,że zdrowie jedzenie, to wręcz przeciwieństwo słowa nuda ! :)




Śniadanie - najważniejszy posiłek dnia! Mój dostarczył mi porcji białka, węglowodanów i witamin :)
Jogurt naturalny z truskawkami , borówkami i otrębami żytnimi.  Na uczelnię w ramach przekąski akurat dzisiaj miałam deser sojowy, ale pora roku wręcz zachęca do tego, żeby to świeże owoce zagościły w kategorii 'Przekąski' :)



Dzisiejszy obiadek - propozycja z książki Ewy Chodakowskiej :)
Pełnoziarnisty makaron z kurczakiem, fasolką i  pomidorkami koktajlowymi. Całość skropiona oliwą z oliwek :)  

A jak wyglądały Wasze posiłki dzisiaj ? :))

4 komentarze:

  1. A ja również jadłam dziś na obiadek żółtą fasolkę w połączeniu z filetem z kurczaka (bez panierki, z samymi przyprawami usmażonym na odrobinie oliwy z oliwek) ;)
    Buziaki, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj jadłam na obiadek makaron ryżowy z kurczakiem i do tego sosem słodko - kwaśnym ;d mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie:) Moim dzisiejszym obiadem będzie zapiekanka z sosem beszamelowym :) Z tego powodu, że idzie lato zaczęłam biegać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszamy do regularnego odwiedzania naszego bloga ! :) Dziś pojawi się kilka słów o bieganiu, jak i troszkę więcej o śniadaniach - bez których ani rusz !
      Wytrwałości w bieganiu ! :D
      Buziaki , K.

      Usuń