sobota, 13 kwietnia 2013

Zaczynamy katorgę! :D

Witam Was ponownie ;)
Obok przedstawiam Wam mojego kochanego, włochatego Mohito, który mi dzielnie towarzyszy podczas biegania ;) Zdjęcie pochodzi z wczorajszego wieczornego marszo-biegu.

Zaczęłyście dzień aktywnie?
Ja tak, o 9 byłam już na spacerze z mamą i psiakiem a przed chwilą wyszłam spod prysznica po wcześniej odbytym killerze ;)
Czuję się świetnie, jak nowo narodzona!

Teraz pewnego rodzaju wyzwanie!
Ewa Chodakowska zarzeka się, że po 30 treningach będę mieć nowe ciało. Powiedziałam Wam już ostatnio, że zdrowo sie odżywiam, więc jeśli połączę to z treningami to powinnam osiągnąć zamierzony efekt. Sprawdzimy!
Po prawej stronie bloga będę informować Was na bieżąco ile treningów już za mną i co ćwiczę.
Jestem w 100% przekonana, że nie dam rady ćwiczyć z Ewką codziennie. Z kilku powodów: po pierwsze moje mięśnie nie są jeszcze przyzwyczajone do takiego wycisku i dziś ledwo wstałam z łóżka. Po drugie, gdy ćwiczenia zaczynają mnie nudzić tracę motywację i chęci (tak miałam m.in. z A6W gdzie po 3 tygodniach stwierdziła, że prędzej umrę z nudów niż skończę 42 dzień, nie dlatego że ćwiczenia były dla mnie proste, ale dlatego, że były monotonne). I po trzeci, bardzo lubię ćwiczyć z Cassey (Blogilates.com) ;)
Kilka razy już ćwiczyłam filmiki na YT z jej profilu i ćwiczy mi sie je znacznie lepiej niż Ewkę, bo są krótkie (około 15 min) i sama mogę sobie wybierać który zestaw mam dziś ochotę zrobić na brzuch, a który na pośladki, ponieważ są to dwa strategiczne miejsca, które najbardziej chcę ukształtować ;))
Rozpoczynając wyzwanie:
1 trening wykonałam wczoraj: Turbo spalanie (moje ulubione)
2 trening wykonałam dzisiaj: Killer.


Zapraszam do śledzenia moich postępów i oczywiście dzielenia się swoimi, chętnie poczytam jak Wam idzie i znajdę nową motywację ;)) 
Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Ja też najbardziej lubię Turbo Spalanie ze wszystkich treningów Ewy;) Trzymam kciuki! Piesek świeny! Pozdrawiam ;)
    fittneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczy Ci się lepiej z tamtą niż z Ewą bo treningi są krótkie? :)
    po 20 minutach dopiero spala się tkanka tłuszczowa i powinno się ćwiczyć około 40 minut dziennie ;D
    15 minut prawie nic Ci nie da. jak da to długo będziesz pracować na efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest jedyne ćwiczenie, łącze np 30 min na orbitreku i dopiero potem dorzucam 15 min filmik albo dwa ;) Chodziło mi o to, że sama mogę sobie dobrać ćwiczenia i mam lepsze samopoczucie, bo wiem, że filmik jest krótki ;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i za Ciebie ! :)
    I również czekam na efekty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki, powodzenia kochana! dasz radę będziesz miała śliczne ciałko! :* najważniejsze to dążyć do celu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Treningów interwałowych, jakimi są tzw turbo spalanie i killer nie wykonuje się codziennie, a co drugi dzień, musi być czas na regenerację:)

    OdpowiedzUsuń